6.04.2015

Trudna sytuacja



Przepraszam was. Wiem, że długo nic nie wstawiałam i myśle że w najbliższym czasie ( około 1 miesiąca) również za dużo się nie pojawi... Straciłam wene do tego opowiadania i pomysły na dalszą fabułę. Mam bardzo ogólny zarys ostatniej sceny, ale to jedyna wizji będąca teraz w mojej głowie. Postaram sie napisać jak najwięcej i obiecuje, że skończę to opowiadanie do wakacji.
Zaczełam również pisać nowe opowiadanie. Nie jest to juz fantasy, ponieważ te wszystkie magiczne sprawy to chyba nie mój konik ... Ale mniejsza z tym. Nowe opowiadanie ma tytuł IGNIS, ale nie wiem czy będe je publikować. W głowie mam jeszcze kilka pomysłów na opowiadania, ale to z czasem dopiero sie rozwinie.
Możecie mi zadawać pytania pod tym postem, możecie pisac własne pomysły na to opowiadanie. Jeśli chcecie jestem skłonna do ożywienia 1 postaci ( chyba każdy wie o kogo chodzi :) ). Więc piszcie, a ja i moje emocje nabyte przez ostatni czas przekształca wasze pomysły w końcówke NASZEGO opowiadania :)

Pozdrawiam Alex :)

1 komentarz:

  1. Brak weny,to wielki problem. Ale czy trzeba już kończyć? Można zmienić, naprawić wszystko. Zamiast zakończenia bloga może obiecaj, że wrócisz. Zawsze będę tu zaglądać. Gdybym mogła dać ci wene. Czy fantasa, to nie jest twój konik mogła bym się kłócić. Nie poddawaj się. Wierzę w ciebie. Ale jeśli uważasz, że niedługo powinien być koniec, to widoczne musi tak być. ♥ Julia

    OdpowiedzUsuń